Cliëntervaring: vragenlijst + dashboard

Doel van dit instrument is inzicht te krijgen in de cliëntervaring van alle cliënten die zorg en ondersteuning ontvangen van een team. Het verschaft informatie over:
- hoe de cliënten de diverse aspecten scoren;
- of deze scores beter of slechter worden.
Het instrument bestaat uit twee onderdelen:
- Acht vragen aan de cliënt. U bepaalt zelf welke vragen u stelt. In de handleiding worden daarvoor suggesties gedaan.
Er kan gescoord worden met goed, voldoende, onvoldoende, slecht. Medewerkers kunnen direct in het excelbestand de antwoorden aanvinken. - Een dashboard met alle resultaten: % goed/voldoende/onvoldoende/slecht per vraag, totaalscore, het aantal cliënten en het aantal metingen.
Meer weten
- Alle verhalen en instrumenten zijn gebundeld in het dossier ‘Werken aan verandering’
Geplaatst op: 5 september 2017
Laatst gewijzigd op: 5 september 2017