Kwaliteitsverbetering verpleeghuiszorg

Congres cliëntenraden – Presentaties ronde 2

Op 9 oktober 2017 vond het Landelijk Congres Cliëntenraden  plaats in het Postillion Hotel in Bunnik. Bekijk hier de workshops en presentaties van ronde 2.

Ronde 2

2.1 Contact met de achterban

2.2 Het maken van een werkplan

2.3 Samenwerking tussen lokale en centrale cliëntenraad

  • Tijdens deze workshop is er geen gebruik gemaakt van een presentatie

2.4 Invloed vanuit eigen regie; fabel of feit

2.5 De rol van de ondersteuner van de cliëntenraad

2.6 Inspiratiesessie medezeggenschap, over de essentie en nieuwe vormen

  • Bekijk de presentatie ‘Inspiratiesessie medezeggenschap, over de essentie en nieuwe vormen’. (nog niet beschikbaar)

2.7 Radicale vernieuwing verpleeghuiszorg

  • Bekijk de presentatie ‘Radicale vernieuwing verpleeghuiszorg’ (nog niet beschikbaar)

2.8 Cliëntenraden: routes naar morgen

  • Tijdens deze workshop is er geen gebruik gemaakt van een presentatie

2.9 Effectief vertegenwoordigen, de cliëntenraad als sterke gesprekspartner

2.10 De cliëntenraad en het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg

2.11 Cliëntenraad en klachten en geschillen in de zorg

2.12 Medezeggenschap: controleren of mee- beleid ontwikkelen

2.13 Nieuw Organiseren en de rol van de cliëntenraad

2.14 Over medezeggenschap en participatie

2.15 Lagerhuis: Cliëntenraad Nieuwe Stijl… proactief en ter zake kundig!

2.16 De cliënt als regisseur

  • Bekijk de presentatie ‘De cliënt als regisseur’ (nog niet beschikbaar)

2.17 Cliëntenraad en zorginkoop

2.18 Het jaarplan en het werkplan van de cliëntenraad

2.20 Advance care planning

Plenair middag: BreinCollectief

Meer weten


Geplaatst op: 10 oktober 2017
Laatst gewijzigd op: 18 oktober 2017