Afbeelding bij 'Leren op de werkplek in vier fases'

Leren op de werkplek in vier fases

31 augustus 2020 - In de publicatie ‘Leren op de werkplek in 4 fases’ kun je inspirerende voorbeelden lezen over hoe zorgorganisaties dit implementeren in de praktijk.

Afbeelding bij 'Publicatie: Ken je cliënt'

Publicatie: Ken je cliënt

10 juli 2018 - Het is belangrijk om je cliënten goed te kennen, zodat je kunt aansluiten bij de persoonlijke behoeften. Maar hoe doe je dat? In de publicatie 'Ken je cliënt' komen een aantal methoden aan bod.

Afbeelding bij 'Inventarisatie instrumenten: Ken je cliënt'

Inventarisatie instrumenten: Ken je cliënt

4 juli 2017 - Peter Hoekstra, Waardigheid en trots: ‘Tijd vinden om je cliënt te leren kennen, betekent prioriteit stellen.’

Afbeelding bij 'Slim en regelarm zorgarrangement Activite voor de laatste fase'

Slim en regelarm zorgarrangement Activite voor de laatste fase

19 juli 2016 - ActiVite wil op een regelarme manier invulling geven aan de wens van cliënten om thuis te overlijden. Zij experimenteerden met een zorgarrangement.

Afbeelding bij 'ActiVite'

ActiVite

7 december 2015 - ActiVite was deelnemer aan Waardigheid en trots - Ruimte voor verpleeghuizen. Lees meer over de opbrengsten van het verbetertraject van ActiVite.